Rufseboy Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 (endret) Trodde turbo var dårlig, ble i tvil når jeg kjenner på vifta, er det slakk i vifta når jeg trykker den ut og inn. Det er litt av det her. Ikke hvis jeg gjør det sidelengs. Spør før jeg begynner å plukke ut turbo. Bilen har stått i noen dager. Det som skjedde var mens jeg kjørte og fikk ikke turtall over 2000. Fikk ikke no feilmelding, men fikk en slik rasling ifra motor nå jeg ga litt gass i fart. Evt hva annet kan det være, hva burde jeg sjekke? Takker for alle råd og tips. Endret Juli 15, 2021 av Rufseboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Mulig registerproblem hvis N47. Ellers bør du starte med et diagnoseverktøy. Regner med at du mener turbin når du skriver "vifta". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufseboy Skrevet Juli 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2021 Turbin er vifta ja. Føler litt att det er turbo etter å ha bikket litt på vifta. Diagnose. Litt rart jeg ikke fikk noe som helst varsel når det skjedde. Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Jeg er ingen ekspert, men jeg har også 1-2mm slakke ut inn på turbin. Tror ikke det gjør noe jeg ihvertfall. Det er nok som ec skriver, registerhavari eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufseboy Skrevet Juli 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2021 Registehavari. Burde den ikke fått en annen gange da. Er jo bare slik at det virker som den ikke får pustehjelp, får ikke turtall. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 (endret) 1-2mm slakke er normalt, turbinen blir strammere når motoren går. Hadde den derimot vært sånn her så er det ikke mye å hente Snapchat-1015265666.mp4 Endret Juli 15, 2021 av Flataas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 15, 2021 Share Skrevet Juli 15, 2021 Uansett hva det er så må du inn med diagnoseverktøy aller først, samt visuell inspeksjon mtp åpenbare feil (trykkslanger som har hoppet av, etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå