matros72 Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 På min f11 er det vanlig fanger og tåke/kurvelys. Disse lysene er jo stygge, så tenker å fjærne de, for så å sette inn deksler. Finner jo deksler til m-sport fanger, men ikke til vanlig fanger🤔 Moen som hvet om dette finnes å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 30 minutter siden, matros72 skrev: På min f11 er det vanlig fanger og tåke/kurvelys. Disse lysene er jo stygge, så tenker å fjærne de, for så å sette inn deksler. Finner jo deksler til m-sport fanger, men ikke til vanlig fanger🤔 Moen som hvet om dette finnes å få kjøpt? Mulig det er noe fra Alpina her. Du har vel gjort det på din, @danskiii? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 (endret) Pre lci? Noen må gjerne rette meg om jeg tar feil, men på pre lci så er det kun deksler fra en Alpina D5/B5 som er løsninga isåfall. @danskiii du har vel dette? Edit: ser jeg var litt treig Endret August 14, 2021 av ///M-ini95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 Ja vel pre lci ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 4 hours ago, Walkabout said: Mulig det er noe fra Alpina her. Du har vel gjort det på din, @danskiii? 4 hours ago, ///M-ini95 said: Pre lci? Noen må gjerne rette meg om jeg tar feil, men på pre lci så er det kun deksler fra en Alpina D5/B5 som er løsninga isåfall. @danskiii du har vel dette? Edit: ser jeg var litt treig Der har dere rett, har alpina griller på min pre-lci Dette skal eeegentlig ikke være mulig å få tak i uten et alpina understellsnr da 😅 Men det gjør om hele bilen til det bedre om du klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 5 timer siden, danskiii skrev: Der har dere rett, har alpina griller på min pre-lci Dette skal eeegentlig ikke være mulig å få tak i uten et alpina understellsnr da 😅 Men det gjør om hele bilen til det bedre om du klarer! Ja dette e det jeg er ute etter,og ser veldig mye bedre ut🙂 Så var det bare å finne ut hvor man får tak i sånt da🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 25 minutes ago, matros72 said: Ja dette e det jeg er ute etter,og ser veldig mye bedre ut🙂 Så var det bare å finne ut hvor man får tak i sånt da🙄 Jeg skal til an sannsynlighet hente inn en alpina nå så kan kanskje hjelpe der etterhvert 😅 må bare selge min først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå