niets Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Hei, Jeg har en 1 serie 2013 1.6 bensin. Jeg får ofte en feilmelding på autopiloten. Autopilot virker ikke når feilmeldingen kommer. Plutselig forsvinner feilmeldingen og autopilot virker som den skal. Samtidig som feilmeldingen kommer virker heller ingen av knappene på rattbetjeningen. Dette gjelder begge sidene av rattet. Også disse virker igjen når feilmeldingen for autopilot forsvinner. Ellers er hornet borte konstant, hvis det kan ha noe med dette å gjøre. Noen som har tanker om hva dette kan skyldes? Mvh niets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 (endret) Hva er feilkodene på diagnosen da? Endret August 23, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niets Skrevet August 23, 2021 Forfatter Share Skrevet August 23, 2021 Hvor finner jeg feilkodene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 Du må bruke egnet verktøy for å lese de ut/av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå