Skulebollen Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Hei! Har av fangeren på bilen for lakkering, og har bestemt meg for og montere på igjen skiltet med magneter. Hvor handler folk magneter? Helst over disk da det haster 😅 Hvordan gjør folket det😊? Er det ikke likegreit og ta en tynn stålplate og kutte til i str. Til skiltet, og lime den på baksiden av fangeren, for så og montere magneter på skiltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Jeg kjøpte fra Kjell og Company. De kraftigste de tilbyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 25, 2021 Forfatter Share Skrevet August 25, 2021 Hadde du magnet på begge sider? Vil det vere dumt og Lime på en stålplate på baksiden av fangeren, så man slipper og måle ut osv. Så nøyaktig 🤔? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 Lz customs selger "kit" for dette, har også sett noen gjøre dette selv på en v60 i sverige. Der måtte han frese litt ut på innsiden av fangeren for at det skulle bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 25, 2021 Share Skrevet August 25, 2021 (endret) 3 timer siden, Skulebollen skrev: Hadde du magnet på begge sider? Vil det vere dumt og Lime på en stålplate på baksiden av fangeren, så man slipper og måle ut osv. Så nøyaktig 🤔? Hadde magnet på begge sider ja. Jeg mener du burde lime magneter på fangeren først. Noen partier på fangeren min var tykkere i plasten, men andre steder var det tynnere. Limte derfor magnetene der det var tynnest slik at de holder sterkest. Du kan lime på skiltet først, men da kan jeg ikke garantere at skiltet sitter optimalt. Har en liten tutorial i M5 tråden og 328 tråden og for såvidt Sånn er min fanger på innsiden Endret August 25, 2021 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå