malikben9 Skrevet August 27, 2021 Share Skrevet August 27, 2021 (endret) jeg prøvde å sammenligne hvor pålitelig bilens innebygde navigasjonssystem er. jeg l. a. merke til noen små veier som jeg passerer gjennom i dag som ikke ble vist i bilens guidede navigasjonskart. men den lille veien er foreslått av googles kart som en korteste rute. selv om det opprinnelige guidede navigasjonssystemet er pålitelig og kan beregne ruten på nytt i sanntid. men kartet oppdateres ikke automatisk. er det en måte å oppdatere kartet på? https://100001.onl/ Endret September 1, 2021 av malikben9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 27, 2021 Share Skrevet August 27, 2021 Det vil hjelpe mye ved å nevne hvilken bil og årsmodell du har. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2021 Share Skrevet August 27, 2021 Kartet må oppdateres manuelt ja, bilens iDrive er jo ikke online på Internett. Men ja, som nevnt hjelper det å nevne bil og årsmodell sol nevnt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå