HakonLimseth Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 Bryteren bak til glassluken på min BMW e61 vil ikke fungere, jeg har prøvd å bytte bryter (Original BMW del), uten spesielt hell. Kan det være kabelbrudd ett sted eventuelt hvor burde den kabelen sitte? Setter stor pris på alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 (endret) Andre lukefunksjoner som ikke virker? Er jo notorisk problemer med kabelbrudd og tullball i hengslingen på luka.. virker alle lys, visker og spyler? Endret September 5, 2021 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet September 5, 2021 Forfatter Share Skrevet September 5, 2021 44 minutter siden, FredrikE24 skrev: Andre lukefunksjoner som ikke virker? Er jo notorisk problemer med kabelbrudd og tullball i hengslingen på luka.. virker alle lys, visker og spyler? Visker funker, lys har jeg ikke sjekket samme med spyler. Tror jeg bare får sette i gang med å lodde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 5, 2021 Share Skrevet September 5, 2021 Det er to kontakter som er der, én jord og én signal, bryteren kobler de sammen. Du kan måle med multimeter på motstand. Hvis ingen av de er jord så har du brudd i jordkabelen. Hvis låsen ikke spretter opp når du tar kontaktene til jord så er kontaktsiden også brutt. Hvis du kun har brudd på jordsiden så kan du koble opp noe provisorisk jordtilkobling til du fikser det opprinnelige bruddet. Fikse brudd til glassluka er greit, men du bør ha med deg en hjelper når glasset løsnes og skal tilbake igjen. Det eneste av lys som potensielt ikke fungerer når du har brudd til glassdelen er LED-planka øverst, resten går til hovedluka. HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå