WojinRina Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 (endret) jeg kjører en 2006 bmw 330i. den er i feilfri tilstand inne og ute. garasje beholdt det meste av livet. i mars har jeg fått et nytt batteri og installert det selv. alt hadde gått greit til i morges da jeg dro til skolen; bilen ville rett og slett ikke starte. den var død. helt død. ikke engang lyden av en vending ble produser 192.168.1.254 t. det eneste jeg hørte var lyden av vann som skyllet inni døren til passasjersiden. jeg har prøvd å hoppe starte den med en bærbar jumpstarter uten resultat. normalt vil jeg bare anta at det er et batteriproblem, men dette batteriet er helt nytt og det startet og kjørte helt fint dagen før. noen ideer om hva som kan skje 10.0.0.0.1 ? Endret September 30, 2021 av WojinRina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 (endret) Men har du målt spenningen på batteriet da? og ble det programmert/og eller registrert ved bytte? Sjekk også jording mellom motor og karosseri, mye eir der så er det null kontakt og da er alt dødt. Endret September 25, 2021 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 25, 2021 Share Skrevet September 25, 2021 Hvordan kom du deg inn i bilen da hvis batteriet er helt tomt? Vridd låsen med nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå