Gå til innhold

"E-drive connected service" løper snart ut


Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk nå en E-mail om at min "E-drive connected service" snart løper ut, men kan fader ikke forstå HVA E-drive connected service faktisk gjør... Jeg har "ubegrenset løpetid" som jeg da gjetter betyr "ubegrenset tilgang" til "connected drive services", "intelligent nødanrop", "remote services" og "teleservices", men ikke til "E-drive connected services". Hva er det "E-drive connected services" er?

Det står "charging level and range is always in sight". For meg høres dette bare ekstremt merkelig ut, dette kan da vell ikke bety at når "E-drive services" løper ut så kan jeg ikke lenger se den elektriske range`n til bilen i appen eller displayet i bilen?? 

Hadde vært flott om noen kunne forklare hva denne service`n faktisk er siden BMW tydeligvis ikke klarer å forklare det på en forståelig måte.

20210926_120103000_iOS.thumb.png.bc8954e5d26e4ad148fd5b02161f970f.png

20210926_120534000_iOS.thumb.png.34abd89811be65ed97ac12b1275e7c7b.png20210926_120538000_iOS.thumb.png.22d4e4233ce3742594c30ff212dc29ae.png20210926_120540000_iOS.thumb.png.a3f1d91fa8d24fc8bcbc8fcaccc27049.png

 

 

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Makky123 skrev:

Dette er info jeg finner:
 

image.png

Seriøst... Helt utrolig at eDrive services ikke er med i "connected drive services". Betyr rett og slett da at appen ikke kommer til gi meg valget med å pre-heat`e bilen og heller ikke gi meg valget med å skifte lade hastigheter, kanskje heller ikke vise meg hvor mange prosent eller kilometer batteriet har heller. At dette er gjemt bak en micro transaction/subscription er helt absurd. Ser ut som BMW har blitt til "EA" av bil industrien. 

Leser nå også at det står "You can see the charging level and the electric range at any time from inside the vehicle.". Dette kan ikke være sant? At man ikke lenger kan se den elektriske range`n eller ladinga fra INSIDEN av bilen om man ikke betaler? 

a2d1ba65d9e8b33e9fd922d7921735ac.png

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Til de som lurer, E-Drive services har nå gått ut og jeg kan ikke se en døyt forskjell i bilen eller appen. Alt virker som det alltid har virka, klimatisering virker, jeg kan fortsatt se hvor mye strøm det er på bilen i både appen og i bilen, kan fortsatt se lade stasjoner på kartet (selv om jeg aldri bruker dem) OSV... Kanskje E-drive services gjør noe mer merkbart på G20 330e enn F30 330e. 

 

EDIT: Nå som jeg ser på connected drive store så er ikke E-drive services en option en gang. Kan det hende det var en gammel option som ikke eksisterer lenger og har blitt slått sammen med connected services?

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...