Hubu Skrevet November 3, 2021 Skrevet November 3, 2021 Hallaisen. Kjøpte meg denne her: Spoiler BMW 3 Series F30 (2011-2019) M4 CSL Design Piano Black | Nomax.no🥇 Den følger da ikke med noe form for adhesive, og derfor lurer jeg på hva jeg kan bruke til å feste denne, slik at den sitter skikkelig, og ikke detter av seg selv (regn, temperatur, etc. etc.) På forhånd, takk
Slavearbeider'n Skrevet November 3, 2021 Skrevet November 3, 2021 3M teip er det du trenger. Ikke hør på de som sier du kan bruke Tec7 og andre slike festemiddler. De aner ikke hvor hærk det er å fjerne om flippen skal av igjen ///M-ini95, Hubu og mossing 92 reagerte på dette 3
FransEirik Skrevet November 3, 2021 Skrevet November 3, 2021 3m dobbelsidig tape. Hubu reagerte på dette 1
Hubu Skrevet November 3, 2021 Forfatter Skrevet November 3, 2021 23 minutes ago, Slavearbeider'n said: 3M teip er det du trenger. Ikke hør på de som sier du kan bruke Tec7 og andre slike festemiddler. De aner ikke hvor hærk det er å fjerne om flippen skal av igjen Er Gorilla-Teip innenfor? Gorilla monteringsteip | Clas Ohlson Om det er det, så kan jeg hoppe innom Clas, og montere i dag ^^
Slavearbeider'n Skrevet November 3, 2021 Skrevet November 3, 2021 Det går fint. Men du har bare ett forsøk på å installere den. Så mål nøye Hubu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå