Hubu Posted November 3, 2021 Posted November 3, 2021 Hallaisen. Kjøpte meg denne her: Spoiler BMW 3 Series F30 (2011-2019) M4 CSL Design Piano Black | Nomax.no🥇 Den følger da ikke med noe form for adhesive, og derfor lurer jeg på hva jeg kan bruke til å feste denne, slik at den sitter skikkelig, og ikke detter av seg selv (regn, temperatur, etc. etc.) På forhånd, takk
Slavearbeider'n Posted November 3, 2021 Posted November 3, 2021 3M teip er det du trenger. Ikke hør på de som sier du kan bruke Tec7 og andre slike festemiddler. De aner ikke hvor hærk det er å fjerne om flippen skal av igjen Hubu, ///M-ini95 and mossing 92 3
Hubu Posted November 3, 2021 Author Posted November 3, 2021 23 minutes ago, Slavearbeider'n said: 3M teip er det du trenger. Ikke hør på de som sier du kan bruke Tec7 og andre slike festemiddler. De aner ikke hvor hærk det er å fjerne om flippen skal av igjen Er Gorilla-Teip innenfor? Gorilla monteringsteip | Clas Ohlson Om det er det, så kan jeg hoppe innom Clas, og montere i dag ^^
Slavearbeider'n Posted November 3, 2021 Posted November 3, 2021 Det går fint. Men du har bare ett forsøk på å installere den. Så mål nøye Hubu 1
Recommended Posts