The Quark Skrevet Desember 15, 2021 Share Skrevet Desember 15, 2021 Finnes det DIY-verksteder lenger, eller er det en tid som er forbi? Jeg tenker da på hobbyverksteder der man kan leie seg inn på timebasis for å gjøre enkel "dagkirurgi" som skifte av bremseklosser ol. Noen som i så fall vet om noe i Vestfold? Jeg er nyinnflyttet til Tønsberg og har flyttet fra enebolig med stor dobbelgarasje til leilighet med parkeringskjelller, får ikke gjort noe som helst der gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 18, 2021 Share Skrevet Desember 18, 2021 Det er nok få av disse om dagen, men jeg snubler over noen på finn.no her og der, som regel ifm. søk på "løftebukk" eller "verksted/bilverksted". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 18, 2021 Share Skrevet Desember 18, 2021 Det finnes, det ble startet opp noe slikt i Stavanger nettopp; City Garage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GregS Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Ja de finnes: https://bilhobbyverksted.no/ 😁 mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå