GAMMELOGGOD Skrevet Desember 24, 2021 Share Skrevet Desember 24, 2021 ynd Hei ! har en E87 som jeg vurderer å selge som rep objekt. Jeg har nå blitt 70 år og har en gammel venn 4 serie e39 som blir med meg videre, men min e87 2006 mod er EU godkjent til mars 22 - har ikke råd til å oppgradere/ rep. denne dessverre. I mine øyne litt for sårt å la denne bli skrot og den rette person kan med få midler få en grei BMW til en liten pris ( mye nytt ) men følgende er pt feil ; dct system er ute av drift og en eller annen sensor for sikkerhets sele i et sete en i vakkel. svingbare fjernlys har også en feil mld. ; Motor går som en klokke og ny turbo på ca 250000 km Nye bremser mm - gått 300 000 km - karosseri er uten rust osv - en som kan skru litt og har peiling kan få en rimelig bil på veien . BR84885 hbo 7000,- ?? eller bud - synd å skrote en gammel venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 24, 2021 Share Skrevet Desember 24, 2021 Sikkert relevant å si hvor den befinner seg i landet, sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 24, 2021 Share Skrevet Desember 24, 2021 ...og ikke minst bilder av bilen. For øvrig så er E39 5-serie. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GAMMELOGGOD Skrevet Desember 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2021 Nordre Follo -SKI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Har du lagt den ut på Finn? De feilene du nevner er kjente problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå