Gå til innhold

Headunit til F20


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en BMW med foreløpig Hu_Entry CIC fra 2013 uten nav. Mitt ønske er å oppgradere headuniten min til NBT med navigasjon. Jeg ser at flere på Finn selger utstyret pluss koding, men dette til vesentlige høye priser. Derfor er jeg på utsikt etter en headunit fra eBay isteden, men er usikker på hva som er kompatibelt med tanke på innganger og om den vil passe. 
Eksempel: Vil en NBT unit fra en F30, funke like bra i en F20 så lenge jeg får kodet den?

 

Jeg har god erfaring med esys, og funnet guider på programmering av headunit, så jeg vil bare være sikker på at jeg kjøper noe som vil være kompatibelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvasi skrev:

Ikke vurdert Android i stedet?

 

Jeg har vurdert Android men syntes det blir litt jalla etter min smak, vil helst prøve å få til noe originalt. Har funnet mye aktuelt på eBay, men er bare usikker på hvor kompatibel de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Reef89 skrev:

Det som er på ebay er det samme som om det skulle vært køpt hos BMW, GS, Koed osv.
Både nytt og brukt.

Jepp, men det jeg lurer på er om det er forskjell på de ulike unitene. Vil en unit fra en F30 virke i en F20 for eksempel. Vil den for eksempel passe med tanke på montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, _Marcus_ said:

Jeg har vurdert Android men syntes det blir litt jalla etter min smak, vil helst prøve å få til noe originalt. Har funnet mye aktuelt på eBay, men er bare usikker på hvor kompatibel de er.

Folk bytter ut NBT-skjermer med Android-skjerm, for å få noe bedre om mer moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...