Gå til innhold

BMW F11 - Parking Brake Failure

Skotlando
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag skulle jeg ut å kjøre etter at bilen har stått noen dager ute. Når jeg kom hjem igjen og skulle parkere så kom feilmeldingen når jeg skrudde på det elektroniske brekket. Feilmeldingen er borte når jeg skrur på bilen igjen, men kommer tilbake når jeg skrur på brekket igjen. Gult park brake lys i dashboardet hele tiden under kjøring. Har noen vært borte i dette før? Så noen på YouTube foreslo å ta inn og ut sikringen, men det hjalp heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet ditt er 100%?
Med det mener jeg at siden det skjedde etter å ha stått noen dager, så kan det være at batteriet begynne å bli dårlig. Det burde sikkert slått ut på andre tinger også, men det er skudd fra hofta, prøv å vedlikeholdslade batteriet ditt helt opp. Er det forskjell da?

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPDATE OM ANDRE SKULLE MØTE PÅ SAMME PROBLEM - Tok bilen inn til Bavaria for feilsøking (som forøvrig kostet 2500! kroner for en halvtime), og det viste seg at det var en kortslutning i caliperne. Dette viste seg å være på grunn av defekte EMF aktuatorer. Disse hadde visst fått fuktskade. Ble byttet på begge sider, og det hele endte med en søt faktura på 17.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...