Blinklys Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 (endret) Når jeg hentet bilen i starten av desember, var det rimelig kaldt ute. Så da var det slik at halve tallene var "ute". Når temperaturen ute steg kom det tilbake igjen.. I noen dager. Så jeg vet ikke helt om det bare var at det var kaldt ute som var et problem i starten Men nå er det slik konstant, at halve tallene er borte. Fant et bilde på nettet som illustrerer dette, se i bunnen av posten. Her ser du at det tydelig er noe galt med displayet, eller med et koblingspunkt på baksiden av det regner jeg med? Så er en måte å fikse det på, å demontere og ta ut hele speedometeret og alt og lodde litt.. Men finnes det noen enklere måte å ordne dette på, kanskje uten å demontere alt? Er ikke så gira på å demontere i hytt og pine om det ikke er nødvendig Endret Januar 23, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Pikselfeil er ganske typisk, ingen enkle fiks for dette dessverre, du må bytte display eller deler av display. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2022 3 minutter siden, E.C. skrev: Pikselfeil er ganske typisk, ingen enkle fiks for dette dessverre, du må bytte display eller deler av display. Er dette noe som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 En med samme bil som fikset dette på 30 min https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1656338-DIY-Instrument-cluster-mileage-display-dark-pixel-issues Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2022 2 minutter siden, Jarod skrev: En med samme bil som fikset dette på 30 min https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1656338-DIY-Instrument-cluster-mileage-display-dark-pixel-issues Var det der jeg håpte jeg skulle slippe, å ta ut hele instrument-klusterer (hva heter det egentlig på norsk?) Har prøvd å Google dette en liten stund og bare funnet noen halvveis tutorials og folk som tydeligvis kan dette. Men det virker da overkommelig, om det er det samme Takk for link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Ikke så ille å ta ut, bare koble fra batteriet først, så slipper du å slette airbag-lampe etterpå om du må vri nøkkelen til hakk 1 for å vri på ratettet. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2022 (endret) Men da blir det nok å prøve å få gjort dette i løpet av noen dager.. Spent på om jeg får det til Endret Januar 23, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Det er bare to skruer øverst så er panelet ute og trenger heller ikke å ta rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå