Gå til innhold

Bmw 1-Serie 120i


Aurora00
 Share

Anbefalte innlegg

Heiheii!

 

Håper jeg har klart å legge inn riktig her, og ikke ødelegger hehe

 

Jeg er ute å titter litt etter en bil til, da jeg ikke kjører bilen min på vinteren. Jeg har falt litt for Bmw 1-Serie 120i E81, men er litt skeptisk med kjøp av bmw😅 Såå jeg lurte på om det er noen kjente feil eller ting jeg bør se etter ved evt kjøp? Har hørt mye om registerkjedet og at det bør være komplett service historikk, men er det noe mer jeg bør se etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, awt skrev:

Du bør helt seriøst ikke kjøpe 120i (eller 116i og 118i for den saks skyld). Finn heller en 120d med litt ryddig historikk der kjede er sjekket/byttet.

Jeg tåler ikke å kjøre diesel. Men, hvorfor ikke om jeg får spørre? Er det liksom mye kjent feil med de? Den jeg kikker på har fulgt alle historikker med service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, papertiger skrev:

Hva er budsjettet ditt? Klarer du heller å få tak på en F20/21, 114i eller 116i eller 118i så er dette utrolig kjekke biler, og motorer som lett kan tas ut over 200hk på :)

ca 70, men har heller ikke så mye å gå på med evt forsikring/lån😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Aurora00 skrev:

Jeg tåler ikke å kjøre diesel. Men, hvorfor ikke om jeg får spørre? Er det liksom mye kjent feil med de? Den jeg kikker på har fulgt alle historikker med service.

Det er tidenes problemmotor. Kjede, dyser, coiler, sensorer og mye annet rart er kjent for å feile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, awt skrev:

Det er tidenes problemmotor. Kjede, dyser, coiler, sensorer og mye annet rart er kjent for å feile.

Ahh, skjønner:/ Står i annonsen at det er problemer med lambda/nox sensor, så trur jeg da holder meg unna den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...