Lucassj Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 Tenkte på remap til min 2000 e39 530d, men lurer på hva automat kassa tåler, har hørt den skal være byttet og forsterket, da rekner jeg med det er facelift kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 Såvidt meg bekjent har alle E39 530dA GM kassen 5L40, og den er (på papiret) egentlig for svak selv for original effekt. Men remap er ikke bare remap. Ta kontakt med noen som kan disse drivlinjene godt. F,eks.quickfix.no sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 5 timer siden, Lucassj skrev: Tenkte på remap til min 2000 e39 530d, men lurer på hva automat kassa tåler, har hørt den skal være byttet og forsterket, da rekner jeg med det er facelift kassa. den tåler godt effekt bare du bruker hodet, stillestående børning osv tåler den ikke. men nå er det veldig begrenset med effekt du kan få ut av motor også, snaue 240hk med originale deler. skal du ha noe særlig over det må du høyne budsjettet langt over 10k kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå