jlkmk Skrevet Mars 6, 2022 Share Skrevet Mars 6, 2022 Noen som vet om det er en sikring på hvert nærlys (xenon) på x3 E83? Venste nærlys vil ikke virke, har byttet om pære og resten fra høyre side som virker men null nærlys. Resten av lys virker i begge frontlykter. Noen som har vært bortig dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 6, 2022 Share Skrevet Mars 6, 2022 Alt lys utvendig blir styrt av LM (lysmodul). Dårlig kontakt en plass? Har du kryssbyttet alle deler? ballast, tenner, tms modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlkmk Skrevet Mars 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2022 (endret) Jeg har kryssbyttet alt utenom ballasten som er i bunnen av lyktene, tenkte jeg skulle prøve i morgen å ta ballasten fra den lykta som nærlyset virker på. Lyset virket helt til faktisk pæra/holder hadde løsnet og lå løs. Endret Mars 6, 2022 av jlkmk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 6, 2022 Share Skrevet Mars 6, 2022 Sjekk ballasten først. Lysmodul kan ha en dårlig transistor, det har skjedd en del ganger på E39. Ingen sikring per lykt, modulen kuttet tilførsel om strømtrekket blir for høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlkmk Skrevet Mars 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2022 Skal skru ut begge lykter i morgen å prøve å bytte ballasten fra den som er i orden, takker for svar. Kommer med tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlkmk Skrevet Mars 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2022 Da har jeg byttet over ballasten fra den som virket, da virket den andre lykta 😊. Så var det å få tak i en ballast, takker for hjelp. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 7, 2022 Share Skrevet Mars 7, 2022 Også lurt å bytte begge pærene samtidig så du ikke får farge og lysforskjell. Walkabout og jlkmk reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå