Gå til innhold

kontakt høyre baklykt funker ikke.

e39mikkel
 Share

Anbefalte innlegg

hei, det virker som om kontakten til høyre baklykt på min e39 520i ikke funker. jeg får opp på dashbordet at høyre baklykt ikke funker, og når jeg blinker til høyre klikker den dobbelt. jeg er usikker på hvordan jeg kan fikse dette problemet, må jeg kjøpe en ny sånn svart plastkontakt, og hvor får jeg eventuelt kjøpt dette eller er det en enklere løsning? det er veldig vanskelig å finne hvor jeg får kjøpt dette, er usikker på hva jeg skal kjøpe når jeg får opp så mange alternativer på gsbildeler så jeg velger heller å stille spørsmålet her i håp om at noen vet hva jeg må gjøre

på forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, E.C. said:

Du har sjekket at det ikke er en pære som har gått? Eller irr i kontakt?

Det er også forskjell på sedan og stasjonsvogn, samt før og etter facelift.

jeg er litt usikker, når jeg bevegde på kontakten så endra lysene seg fra å gå av og på. 

for litt mer kontekst så er det en sedan med oppdaterte baklamper (led tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka at alle pinner er der på lykta? På min hadde den ene pinnen "smelta", deler av pluggen var smelta, men det var tidvis kontakt så den virket av og til. Dette var riktignok E60, men antar det er likt system på E39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Weltzin said:

Har du sjekka at alle pinner er der på lykta? På min hadde den ene pinnen "smelta", deler av pluggen var smelta, men det var tidvis kontakt så den virket av og til. Dette var riktignok E60, men antar det er likt system på E39?

mener at pinnene var på lykta, ikke noen ødelagte pærer ellernoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Prøv å rense først.

Alternativt kan du sikkert få klippet av en kontakt fra noen som selger bil i deler. Mange e39 har havnet på dynga. Pass på å få fra en facelift i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, E.C. said:

Nei. Prøv å rense først.

Alternativt kan du sikkert få klippet av en kontakt fra noen som selger bil i deler. Mange e39 har havnet på dynga. Pass på å få fra en facelift i så fall.

ok tusen takk, skal prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...