Gå til innhold

Hvor får man tak i billige show-off kopifelger?


E36_E
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser etter billige show-off felger til en E36 jeg arbeider med.

Bilen har ikke så stor verdi i sum men for meg har den høy verdi, og jeg ønsker å ha på noen AC Schnitzer type 2, 18 tommere på men prisen for de originale felgene er skamdyre. Jeg ser på Finn at man får tak i AC Schnitzer kopifelg i 5x120 R18 fra hønefoss til 10600, men jeg vet dette er felger han har fått fra nettet da jeg har funnet samme bildene på en annen side. 

Så, er det noen som vet hvor man handler billige replica felger?? :-) Åpen for alle andre typer også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2650,- pr. felg var jo råbillig, så hvorfor ikke de på Hønefoss? De er jo også helt ny.
Ser de ligger til omtrent samme i utlandet også, tviler på du finner ACS T2 replica noe rimeligere :) 

De er ettertraktet, spesielt originale.

Regner med det er denne:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251162827
Står 9800,- , men det er sikker 17"(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marius2002 skrev:

2650,- pr. felg var jo råbillig, så hvorfor ikke de på Hønefoss? De er jo også helt ny.
Ser de ligger til omtrent samme i utlandet også, tviler på du finner ACS T2 replica noe rimeligere :) 

De er ettertraktet, spesielt originale.

Regner med det er denne:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=251162827
Står 9800,- , men det er sikker 17"(?).

Ja det er de. Men vedkommede skal ha 10600 + 1200 i frakt for R18, og det er R18 jeg er ute etter. Men jeg vet de selges for en rundt 6000 kr på nettet andre steder, så det er litt teit å betale dobbel pris evt 25% mer når jeg kan finne de selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker det noe særlig billigere så har du et par valg:

  • Kjøpe fra en butikk i utlandet selv (husk å medregne mva og evt. fortollingsgebyr). Veldig mange selger på Ebay og vil sende til Norge.
  • Tråle finn kontinuerlig etter gode kjøp, dette kan ta litt tid og er ingen garanti for suksess
  • Delvis punktet over i kombinasjon med å kjøpe noe litt mer slitent for å fikse opp litt selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...