Gå til innhold

F30 330E Spørsmål ang pris på lakkering av forskjermer?


Rizna
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Rizna skrev:

Takker😁 Ja skal det, virker som han jeg pratet med sist der bare prøvde å snakke seg bort, å var ikke villig til å gå noe ned i pris. Men godtar ikke det

Det er jo ikke noe profesjonelt av ham som skal gi deg god service. 

Stå på! Oppdater oss her etter du har vært på timen - satser på at du treffer på en annen som ikke har stått opp på feil side av sengen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å få en annen behandler eller send de en e-post. Legg saken bestemt og ryddig fram, men uten å være kranglete:

Quote

Hei, 

Jeg var innom dere tidligere og fikk et pristilbud på omlakkering av begge framskjermene på min BMW 330E med regnr. XX12345. Jeg takket ja til arbeidet som ble beskrevet i deres tilbud. Pristilbudet omfattet demontering av skjermer for omlakkering, noe som ikke ble utført. Jobben ble heller ikke utført med tilfredsstillende kvalitet. Jeg krever at dere foretar en kostnadsfri omlevering iht. opprinnelig spesifisert arbeid med komplett demontering, samt rustfjerning med påfølgende omlakkering og montering. Om dere mener at jobben kan utføres med like godt resultat uten demontering av skjermene ønsker jeg å få omlevert arbeidet i riktig kvalitet, samt tilbakebetalt mellomlegget for demonterings/monterings-arbeid som ble gitt i pristilbudet, men ikke utført. 

Hilsen Rizna

Skriver du en sånn e-post skal du se at de tar av skjermene og lakkerer de ordentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Maiken Benedicte skrev:

Det er jo ikke noe profesjonelt av ham som skal gi deg god service. 

Stå på! Oppdater oss her etter du har vært på timen - satser på at du treffer på en annen som ikke har stått opp på feil side av sengen 😀

Er nok dessverre samme kar jeg blir å møte, skal holde dere oppdatert😀

 

5 minutter siden, E.C. skrev:

Prøv å få en annen behandler eller send de en e-post. Legg saken bestemt og ryddig fram, men uten å være kranglete:

Skriver du en sånn e-post skal du se at de tar av skjermene og lakkerer de ordentlig ;)

Kan prøve meg på den, takk for en veldig bra mal😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...