Gå til innhold

2015 X3 Manuell

hauken
 Share

Anbefalte innlegg

Du sier ikke noe om motorisering. Men manuelt på en suv er for spesielt interesserte.

Hvis det i tillegg er på en motor med kort register som en diesel firer - blir det kanskje verre.
Men er den fornuftig priset og manuell er ok for ditt bruk så ville jeg fokusert på det, kontra et evt salg ville bli senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163hk,vil jo selvsagt ha 3.0D,men syns de er kraftig overpriset,og ofte kjørt langt. Denne er kjørt 69t og koster 285t,og er endel billigere en tilsvarende med automat. Registerkjedeproblematikken er vel også eliminert på 15-modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet enig med de andre når det gjelder manuelt gir på en X3. Men hvis denne er vanskelig å selge, som jeg også tror, så kan vel du som kjøper forvente en rabatt nå? Som du må regne med å gi litt tilbake av når du skal selge en gang. Sånn sett er ikke jeg bekymret for annenhåndsverdien, bare du ikke stiller deg i en situasjon hvor du MÅ selge på kort tid, og dermed blir nødt til å gi en større rabatt pga. mindre marked for manuell.

På den positive siden har denne bilen et pent interiør. Disse stolene er etter min mening de peneste og mest funksjonelle BMW har levert til X3. Skinn på sidene ivaretar det visuelle, og syntetisk stoff på rygg og sitteflate det funksjonelle, dette vil man sette pris på både på varme og kalde dager, samtidig som du sitter bedre enn på glatt skinn. Og i motsetning til skinn på sitteflaten, som etter hvert blir slapt, så ser dette syntetiske stoffet alltid stramt og pent ut.

Bilen er også relativt godt utstyrt.

Endret av Lysken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
På 2.4.2022 den 0.09, Lysken skrev:

I utgangspunktet enig med de andre når det gjelder manuelt gir på en X3. Men hvis denne er vanskelig å selge, som jeg også tror, så kan vel du som kjøper forvente en rabatt nå? Som du må regne med å gi litt tilbake av når du skal selge en gang. Sånn sett er ikke jeg bekymret for annenhåndsverdien, bare du ikke stiller deg i en situasjon hvor du MÅ selge på kort tid, og dermed blir nødt til å gi en større rabatt pga. mindre marked for manuell.

På den positive siden har denne bilen et pent interiør. Disse stolene er etter min mening de peneste og mest funksjonelle BMW har levert til X3. Skinn på sidene ivaretar det visuelle, og syntetisk stoff på rygg og sitteflate det funksjonelle, dette vil man sette pris på både på varme og kalde dager, samtidig som du sitter bedre enn på glatt skinn. Og i motsetning til skinn på sitteflaten, som etter hvert blir slapt, så ser dette syntetiske stoffet alltid stramt og pent ut.

Bilen er også relativt godt utstyrt.

50-70 t billigere med manuell,må da være verd prisen for å gire selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2022 at 2:58 PM, hauken said:

50-70 t billigere med manuell,må da være verd prisen for å gire selv?

Se der ja, prisen måtte ned. Tungsolgt, altså. Men det må du også regne med når det blir din tur til å selge. Har du prøvekjørt den? Det bør du gjøre. Manuell på SUV er spesielt, men det er en vanesak. Jeg er veldig glad i manuell selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lysken skrev:

Se der ja, prisen måtte ned. Tungsolgt, altså. Men det må du også regne med når det blir din tur til å selge. Har du prøvekjørt den? Det bør du gjøre. Manuell på SUV er spesielt, men det er en vanesak. Jeg er veldig glad i manuell selv.

Den må lengre ned skal det bli aktuelt å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...