Sander123 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 (endret) Bmw 530d bilen lugger og går dass når den først går bra soter den? Hva er feil kjørte diagnose kom feil på luftmasse måler er de denne? Endret April 8, 2022 av Sander123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 (endret) Kan fort være den. Hadde samme problemet på min F20 116i, da var det MAF-sensoren som var dårlig. Jeg fikk også opp feil på denne sensoren/feilmelding på målt luftmasse inn, ved diagnose. Men spør i den store Dieseltråden her inne så kan det være du får bedre svar. Endret April 9, 2022 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Jeg vil heller ha feilkoden før jeg trekker en halvveis konklusjon. Og hvilken bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Jeg holder en knapp på vakumslanger. Da vil motoren være lettstartet, går normalt på lavt turtall, men når man kommer over 3000rpm, så nøler motoren og ved full gass vil svart-eksosen stå ut bak. Hadde samme problem på E46 M47 og etter bytte av vakum-slanger så ble bilen som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå