Bogen. Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 Hei. Har en 2002 e46 325xi automat. Ved litt hard pådrag tennes motorlampen og jeg mister samtidig en del motoreffekt. Den fusker på samme måte som om den går på færre sylindre. Deretter fortsetter den å fuske helt til jeg skrur av motor. Om jeg starter den på nytt, så går den helt fint igjen, helt til neste gang jeg belaster den igjen (typisk oppoverbakker). Sånn fortsetter det om og om igjen. Har tatt diagnose og får opp feilen: F1 misfire, sylinder 4. Tenkte at dette var coil eller tennplugg så byttet om disse med en annen sylinder, men får fortsatt feil på sylinder 4. Så tennplugg og coil er utelukket. Noen som har andre tips til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 Hvordan så pluggen ut, var den våt av olje eller bensin? Olje i plugghull kan gi misfire. Oke i plugghull kommer av dårlig toppdekselpakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 48 minutter siden, Bogen. skrev: Noen som har andre tips til hva det kan være? Symptom på tett katalysator E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet Mai 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2022 12 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Hvordan så pluggen ut, var den våt av olje eller bensin? Olje i plugghull kan gi misfire. Oke i plugghull kommer av dårlig toppdekselpakning Pluggen var tørr og fin. Ingen olje i plugghull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå