Sirnes Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 Hei! X4'n min rister litt under bremsing (på rumpa) og ikke i rattet. En tommelfingerregel jeg har lært er at risting i ratt = fremme og risting på rumpa = bak. Så, jeg byttet til helt nye bremser fra BMW bak da jeg trodde de gamle hadde kast... MEN, rister like mye... TIPS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi1810 Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Regner med at du byttet skiver bak? Tipper du må bytte foran også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Sjekket stag? Enkelte biler får risting forbundet med slitte casterforinger foran (f.eks e39), så det går ikke bare på skiver, men også stag/foringer som forhindrer rotasjon/holder hjulet i en bestemt posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Sjekk opp i casterstagforingene. Hadde samme risting i min F36 xdrive, og trodde det var kast i skiver. Viste seg å være disse foringene som var gåene. Byttet casterstag og alt var fint igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå