Gå til innhold

Problemer med BMW 520D 06 modell, skrur seg av mens man kjører.

Tommy Andrè Pettersen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har problemer med BMWen vår. Den skrur seg av mens man kjører. Kan gå litt tid så starter den igjen, men virker som den er litt treg og starte, må kanskje prøve 2 ganger

Disse lysene begynte å lyse sier madammen. Jeg har vært offshore, så jeg har ikke opplevd det.

Noen som vet hva som er problemet ? 

Håper på noen gode svar :)

Mvh. bil amatør 😅

278820959_1255846781608559_8468880051458900612_n.jpg

Endret av Tommy Andrè Pettersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Tommy Andrè Pettersen changed the title to Problemer med BMW 520D 06 modell, skrur seg av mens man kjører.

Det kan være at at bilen ikke pumper over fra den ene siden av tanken til den andre så godt. Prøv å fylle helt opp og ikke gå under halv tank for å se om det løser problemet. 

Det er selvfølgelig muligheter for andre feil forbundet med drivstofforsyning, men det blir vanskelig å si over internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden dieselfilteret er byttet? Ligger det en feil på dieselvarmeren under feilkoder?

Det du beskriver med å daue etter 3 sekunder (vinterstid antar jeg) har jeg hatt selv. Jeg konkluderte med dieselvarmer. Komplett originalt kit med varmer er rundt 2000-2500kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2022 den 13.55, E.C. skrev:

Lenge siden dieselfilteret er byttet? Ligger det en feil på dieselvarmeren under feilkoder?

Det du beskriver med å daue etter 3 sekunder (vinterstid antar jeg) har jeg hatt selv. Jeg konkluderte med dieselvarmer. Komplett originalt kit med varmer er rundt 2000-2500kr. 

sikkert lenge siden, skal få sjekket om det ligger noen feilkoder inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...