MagnusAG99 Skrevet Juni 1, 2022 Skrevet Juni 1, 2022 Ville bare lage en liten tråd for RC BMW`r, jeg driver å lager en RC driftebil 1/10 F30 3-serie og en F80 M3. Jeg ville at F30 3-serien skulle ha Alpina Classic C13 felger, men kunne ikke finne dem noe sted til salg for 1/10 scale RC bil. Så da lagde jeg min egen modell isteden, og tenkte å dele 3D modellene jeg har laget. Jeg skal prøve å 3D printe en versjon på extruder printer`n min (Ender 5-plus) og en på Resin printer`n jeg har (Creality LD-002H). Jeg er veldig sikker på at målene i .OBJ modellen som jeg har lastet opp her er riktig skalert, diameter på felgen er 52mm, og sekskanten som skal festes i "nav`et" på RC bilen er 1.28mm, som da er 0.08mm større enn selve "nav`et". Laster opp bilder etter jeg har fått test printet på begge printerne, Resin printer`n kommer nok til å gi det beste resultatet, men vi får se. Render av felgen Dette er da i extruder printer slicer`n "Ultimaker Cura) bare for å vise at den kan printes på extruder printere. De blå under felgen er da "support" som jeg har generert i slicer`n. Og dette er da Resin printer slicer`n (chitubox). På resin printer`e så er det anbefalt å printe i 45grader, så derfor sitter dem i 45 grader vinkel her med support som holder dem oppe. AlpinaClassicC13Rim.obj Walkabout, zzz123, A.A og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå