Kolstad Jr. Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 (endret) Lurer på om noen eksperter her vet hva denne gummi/plastikken på registerdrevet på veivakslingen har slags funksjon? Er det mulig å bruke drevet uten dette? 🤔 Endret Juni 16, 2022 av Kolstad Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 Det der er vel ikke til en M62? Når jeg skiftet kjede på min M62B44 så hadde den bare 2 tannhjul, og ingen gummi mellom de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 7 minutter siden, 540is skrev: Det der er vel ikke til en M62? Når jeg skiftet kjede på min M62B44 så hadde den bare 2 tannhjul, og ingen gummi mellom de. Skal brukes til en M62 med M60 register og topper, og da ser den slik ut😉 540is reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 53 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: vet hva denne gummi/plastikken på registerdrevet på veivakslingen har slags funksjon? Jeg vet ikke, men tipper at det har å gjøre med vibrasjonsdemping på den motoren drevet hører til. Om man trenger det på en M62? De originale har det hvertfall ikke Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 Usikker på denne spesifikt men generelt så er slike ting ment for støydemping og eller vibrasjonsdemping. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2022 Takk for tilbakemelding! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå