RobbenRobert Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Jeg har nettopp kjøpt en BMW X5 E53 3.0i 2000mod bensin 242000km Jeg tenkte å ta en service på denne, skal gjøre det selv. Hva inngår i en Storservice og finnes det ferdige pakker en kan kjøpe? Er det andre ting jeg bør se over? Den er nettopp EU-godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Først gratulerer med e53 . Gode biler og mye bil for pengene . En storservice kan jo være så mangt egentlig . Men om du starter med oljeskift og bytte av alt av filtre ,samt se over bremser / smøring av de så er jo mye gjort. Enda bedre er om du og bytter olje og filter på kasse samt et skift på fordelingskasse. Lykke til med bil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobbenRobert Skrevet Juni 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2022 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Ser at dette er bensinutgave . Bør vel og ta en titt på plugger her og . Men om bil går og funker ,hadde jeg absolutt prioritert olje på de forskjellige punktene jeg nevnte først her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Du kan kjøpe originalt inspection 2 kit fra BMW, det er billigere enn løse originale deler. Da får man luftfilter, oljefilter, mikrofilter, bensinfilter og plugger. Bremsevæske og motorolje kjøpes i tillegg. Andre oljer i drivverket kan være greit å bytte i samme slengen, andre deler vurderer man etter behov. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobbenRobert Skrevet Juni 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2022 Tusen takk alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå