RNJ Skrevet Juni 26, 2022 Skrevet Juni 26, 2022 Det ser ut til at jeg får en garasjeplass eller to for lite til vinteren. Jeg vurderer derfor å sette et telt i hagen hvor det er plass til en eller to biler. Det blir sannsynligvis min 130i og kanskje også Z4 som får plass i teltet. Begge disse er registrert, men de brukes veldig lite om vinteren om noe i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med oppbevaring av bil i telt om vinteren? Noen anbefalinger på type telt?
*MrB* Skrevet Juni 26, 2022 Skrevet Juni 26, 2022 (endret) Har ikke erfaring med telt selv, men om du setter det på et bra underlag (ikke i en dump, der vannet samler seg), så vil jeg tippe at det kan være like bra og tørt som en uisolert garasje. Endret Juni 26, 2022 av *MrB*
LP760 Skrevet Juni 26, 2022 Skrevet Juni 26, 2022 (endret) 6 hours ago, RNJ said: Det ser ut til at jeg får en garasjeplass eller to for lite til vinteren. Jeg vurderer derfor å sette et telt i hagen hvor det er plass til en eller to biler. Det blir sannsynligvis min 130i og kanskje også Z4 som får plass i teltet. Begge disse er registrert, men de brukes veldig lite om vinteren om noe i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med oppbevaring av bil i telt om vinteren? Noen anbefalinger på type telt? Jeg hadde telt ved huset jeg bodde tidligere. Det er vel 7 år siden, og teltet står fortsatt har jeg sett. Det var noe ala dette. Stod på flatmark, på asfalt vel og merke. Vil nok anbefale deg å legge en form for plater under, med tanke på sekking. Og muligens en form for drenering rundt kanskje. https://sommerbutikken.no/garasjetelt-svelvik-3-7-x-7-3-meter-27kvm.html?gclid=CjwKCAjwh-CVBhB8EiwAjFEPGUu_FOLkqod0cKkRU8nhtHuITTQF5qe9OunpFcVIEG_91MM75iUsoRoCfA8QAvD_BwE Endret Juni 26, 2022 av LP760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå