PIIIPower Skrevet Juli 3, 2022 Share Skrevet Juli 3, 2022 Må bytte indre lykter siden klipsene har takket for seg etter 15 år og vann kan komme seg inn i luka. Originale er fine de, men akk så dyre. Så jeg leiter jo da og kommer over DEPO, TYC og Magneti Marelli til ca samme pris. Ville noen valgt noe annet enn Magneti? ( Litt realistisk så lever bilen max 5 år til..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 3, 2022 Share Skrevet Juli 3, 2022 (endret) Sjekket Hella? De er leverandør av lykter originalt og man får i praksis originale deler til ned mot halve prisen, bare uten BMW-logo stemplet inn. EDIT: ser at det ikke er så lett å oppdrive noe fra Hella på din modell. DEPO og TYC lager en del lykter, så jeg vil tro at du får noe tålelig greit kvalitet fra de. Endret Juli 3, 2022 av E.C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2022 Share Skrevet Juli 3, 2022 Ikke kjøp noe jalla, depo osv. Magneti er helt identiske til originalt, men mangler BMW logo. På eBay bla. så er disse endel billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2022 Fikk begge to til 1500 inkl frakt og de kommer innen noen dager (magneti). Veit ikke hvor mye jeg ville ha spart på å kjøpe de på eBay når man legger til frakt og mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 3, 2022 Share Skrevet Juli 3, 2022 1 time siden, PIIIPower skrev:Veit ikke hvor mye jeg ville ha spart på å kjøpe de på eBay når man legger til frakt og mva. Nja, kjøper en fra riktig så er det inkl. i eBay prisen på siden. Som oftest er det endel å spare, totalt. Men 1500 for to er ikke ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå