PIIIPower Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 E90 318d 03/2007 Bilen er utstyrt med regnsensor og jeg kan aktivt slå på automatisk visking. Kan det kodes om slik at den er på når jeg starter bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Jeg kan ikke huske å ha sett dette som en mulighet på E chassis. Mulig jeg tar feil, men jeg tror jo ikke det. Uansett vil jeg slå et slag for å manuelt slå på automatisk viskere. For jeg tenker på de ganger døren er litt åpen og man skal koste vinduet fri for snø, men starter bilen først. Eller når man tror det er vann/lett rim på ruta, så er viskere frosset fast og man starter bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2022 Ser vinterutfordringen, men kunne jo bare koda tilbake 😉. Alternativet hadde vært recall last, så hadde den vært av/på avhengig av hva den var sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 23, 2022 Share Skrevet Juli 23, 2022 Skal ikke se helt vekk fra at noe sånt finnes. Mener jeg så et valg for å returnere viskeren til startposisjon etter at tenninga er avskrudd, slik at man ikke ender opp med visker midt på ruta, så det er nok en del mulige valg på disse modulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå