RNJ Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 (endret) Jeg har et hus i Spania og har kjøpt en M235i cabriolet (F23) som hyttebil. Har desverre ikke garasje og tenkte å kjøpe et trekk til bilen for de perioder jeg ikke er i huset. Dette for generell beskyttelse av bilen og ikke minst for å skjerme den mot solen. På sikt vil jeg nok få til en slags carport men inntil da tenkte jeg et trekk kan gjøre nytten. Jeg har ikke klart å finne et original trekk fra BMW. Noen som vet om dette finnes eller kan anbefale andre leverandører? Endret Juli 31, 2022 av RNJ hemperen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 1 hour ago, RNJ said: Jeg har et hus i Spania og har kjøpt en M235i cabriolet (F23) som hyttebil. Har desverre ikke garasje og tenkte å kjøpe et trekk til bilen for de perioder jeg ikke er i huset. Dette for generell beskyttelse av bilen og ikke minst for å skjerme den mot solen. På sikt vil jeg nok få til en slags carport men inntil da tenkte jeg et trekk kan gjøre nytten. Jeg har ikke klart å finne et original trekk fra BMW. Noen som vet om dette finnes eller kan anbefale andre leverandører? Hei. Har du tittet på https://www.hubauer-shop.de/en/. ? RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Skaff i så fall et trekk som er pustende: https://www.abcnyheter.no/motor/bil/2020/05/25/195679737/dette-er-noe-av-det-verst-du-kan-gjore-med-bilen-din RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet August 2, 2022 Forfatter Share Skrevet August 2, 2022 Takk for svar både her og i PM. Jeg tror at konklusjonen blir å droppe trekk og heller fremskynde planene om carport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet August 25, 2022 Share Skrevet August 25, 2022 (endret) Jeg fikk med et trekk fra Cover-Zone til min E60 da jeg kjøpte den. Det er ikke så dumt. Bruker det på bil parkert i "pustende" kornlåve, så primært for å holde støvet unna. Perfekt passform til E60, og det er relativt enkelt å ta på (alltid på ren bil!). https://www.cover-zone.eu/products/search-results/?make=11&model=2+Series+F22%2c+F23+&year=2019&trim=Coupe/Cabrio Modellen "Stormforce" skal være pustende, tror det kan være den jeg har, selv om det er noen år og heter noe annet muligens. Hvis du ikke går for trekk finnes det også formtilpassede reflekterende solskjermer som dekker frontruten for kanskje 500 kr fra mange selgere på eBay. Selv har jeg også en slik, og den er svært nyttig for å beskytte dashbordet mot solslitasjen. Det finnes også skjermer som er spesialkuttet til sidevinduene, og som festes med sugekopp. Endret August 25, 2022 av Grobian RNJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå