Gå til innhold

Hva slags anlegg anbefaler dere til en BMW 420d?


Anbefalte innlegg

Btw, ser i annen tråd at du har Hifi pakke med koden 676, da trenger du kun å oppgradere forsterker i bilen, da de høyttalerne som er i bilen er mer enn bra nok, så da blir det for din del å vente til Bassbrothers har klar 8Up forsterker eller Gladen Up fra GS Bildeler eller andre som har den, det finnes nok også andre Pnp forsterkere å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Haug530D skrev:

Btw, ser i annen tråd at du har Hifi pakke med koden 676, da trenger du kun å oppgradere forsterker i bilen, da de høyttalerne som er i bilen er mer enn bra nok, så da blir det for din del å vente til Bassbrothers har klar 8Up forsterker eller Gladen Up fra GS Bildeler eller andre som har den, det finnes nok også andre Pnp forsterkere å velge.

Finnes det noe dokumentasjon på hva slags høytalere  (ohm,  watt etc) som inngår i 676 serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2022 den 7.08, Haug530D skrev:

Jeg bestillte Match Up7 fra GS bildeler, men fikk beskjed etter en liten stund at den er utgått og de får ikke tak i den lenger, de hadde visst fått en erstatter som heter Gladen Up.

GLADEN SoundUP BMW - GS Bildeler - Størst på BMW og Mini deler i Norge

Har du høyttalere i bilen fra før, behøver du ikke bytte disse ut, det skal visstnok være mer enn bra nok å bytte forsterker visstnok.

 

Byttet du ut den gamle med den nye?  Samme festepunkter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, spstieng skrev:

Byttet du ut den gamle med den nye?  Samme festepunkter? 

Byttet ut den gamle med den nye Gladen Up forsterkeren ja, forsåvidt samme montering som den gamle ja, men den braketten som følgte med forsterker gjør at den kommer noe høyere opp, slik at den luken på venstre side bak hos meg ikke passer lenger, dette er da på F11, vet ikke hvordan det blir på andre biler i F serien, men har uansett sendt en mail til Gladen Audio om problemet og design avdelingen skulle kontakte meg angående dette problemet.

 

Forøvrig veldig fornøyd med lyden, mye bass og mye mer klar og ren lyd, samt at det spiller høyere, kan skru på full huff uten noen forvrenging i lyd, Gladen sin forsterker skulle visstnok ha mer "Hifi" lyd over seg i forhold til Match sin forsterker, uten at jeg har noe sammenligningsgrunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...