Eystein Ose Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 (endret) Hei Har lenge vert på utkikk etter en E36 coupe med rekkeseks for å ha som sommerbil menst E30’en er under oppussing. Er ikke så aktiv på forumet er lenger, men titter innom av og til. Kom over i tråden til Bjørnar at han vurderte salg, og ikke lenger hadde vi avtalt at jeg skulle komme å få se og prøve bilen. En ryddig og enkel handel ble gjort og jeg ble endelig eier av E36 igjen. Bilen er godt kjent her på forumet, men kan nevne litt det jeg har gjort siden kjøp: - Montert senkeskåler foran (10mm) - Montert 10mm spacere foran og bak med lengre hjulbolter - Montert hevekloss på LTW vingen - Fjernet GT Splittere - Fjernet skiltholder bak - Fjernet autopassbrikkeholder (fy søren denne satt!) Her blir nok ikke store endringer på denne. Siden planen er å kjøre mest mulig å bare holde vedlike jobben Bjørnar har gjort. Ser det har skjedd noe rart med fargen etter jeg lastet opp bildene her på Bimmers. Finner de i rett farge på IG: eysteinose Endret August 16, 2022 av Eystein Ose ///M-ini95, sveigis, Stian og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 Gratulerer så mye - du har fått slått kloa i en fantastisk flott bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 Gratulerer Enig med @Orjan Denne er virkelig lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå