Tony_w Skrevet August 19, 2022 Share Skrevet August 19, 2022 Har fått disse feil kodene.. bilen lugger ved hardt pådrag ved lavt turtall å mister motor kraft. Se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 Det er feil på tank ventilasjon solenoid eller ledninger. Det er for å fange bensindamp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_w Skrevet August 22, 2022 Forfatter Share Skrevet August 22, 2022 Okay, fant ut at den egentlig skal sitte under innsuget. Men der er det igenting.. pleier man å fjerne denne når man gjør denne swappen eller kan den ha blitt plasert ett annet sted? Kan den feilen også gjøre at bilen lugger å mister kraft ved pådrag på lavt turtall? Takker for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 27, 2022 Share Skrevet Oktober 27, 2022 Man koder de bort.. Når du skriver at den lugger på lave turtall hva vil det si? Hvilke turtall begynner å slutter luggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_w Skrevet Februar 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2023 Den begynner å lugge rundt 2500-3000 hvis jeg har bånn gass, men hvis jeg gir bånn gass ved 3500-4000 så lugger det ikke. Hører ut som den får for mye luft/bensin eller at timing er helt feil. Men har ikke noe erfaring fra disse motorene så er ikke sikker. Kan det ha noe med vanos å gjøre? Men Har ikke noen feilkoder på vanos når jeg kjører diagnose🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Februar 25, 2023 Share Skrevet Februar 25, 2023 Defekt toppakning. Ta sylinderlekkasjetest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 20, 2023 Share Skrevet Mars 20, 2023 På 25.2.2023 den 12.16, Tony_w skrev: Den begynner å lugge rundt 2500-3000 hvis jeg har bånn gass, men hvis jeg gir bånn gass ved 3500-4000 så lugger det ikke. Hører ut som den får for mye luft/bensin eller at timing er helt feil. Men har ikke noe erfaring fra disse motorene så er ikke sikker. Kan det ha noe med vanos å gjøre? Men Har ikke noen feilkoder på vanos når jeg kjører diagnose🤔 Med ISTA så kan man kjøre vanos test. Da får du sett om Vanos jobber som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå