spstieng Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 Heisann. Jeg trenger en remout out kabel til min Match Up 7DSP (skal montere forsterker til sub). Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 21 minutter siden, spstieng skrev: Heisann. Jeg trenger en remout out kabel til min Match Up 7DSP (skal montere forsterker til sub). Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik? Er det den som skal gi strøm du tenker på? Da kan du bare bruke en vanlig strømkabel, trenger ikke å være noe særlig tykk heller, da det ikke går mye strøm gjennom den, kabler får man tak i hos Biltema, Jula osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spstieng Skrevet Oktober 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2022 3 timer siden, Haug530D skrev: Er det den som skal gi strøm du tenker på? Da kan du bare bruke en vanlig strømkabel, trenger ikke å være noe særlig tykk heller, da det ikke går mye strøm gjennom den, kabler får man tak i hos Biltema, Jula osv.... Det er ikke kabelen som er problemet, men kontakten. Ser ut som det er en 2-pin JST kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 Bassbrothers selger MatchUp i Norge, regner med at de kan skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 11, 2022 Share Skrevet Oktober 11, 2022 42 minutter siden, spstieng skrev: Det er ikke kabelen som er problemet, men kontakten. Ser ut som det er en 2-pin JST kontakt. Har selv kjøpt Samme forsterker fra Bassbrothers og fikk med full kabelsats da jeg og skal montere sub utenom, var kun en vanlig tynn remote kabel med i settet, samt phono kabler med remote kabel, har ikke studert den kontakten så nøye, men det er ikke sånn du klemmer også stikker du kabel inni? Ellers så vet nok Bb hva du trenger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå