Gå til innhold

Hvor fpr jeg Remote Out kabel?


Anbefalte innlegg

21 minutter siden, spstieng skrev:

Heisann. 

Jeg trenger en remout out kabel til min Match Up 7DSP (skal montere forsterker til sub). 

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik? 

 

Screenshot_20221011_081828.jpg

Er det den som skal gi strøm du tenker på? Da kan du bare bruke en vanlig strømkabel, trenger ikke å være noe særlig tykk heller, da det ikke går mye strøm gjennom den, kabler får man tak i hos Biltema, Jula osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Haug530D skrev:

Er det den som skal gi strøm du tenker på? Da kan du bare bruke en vanlig strømkabel, trenger ikke å være noe særlig tykk heller, da det ikke går mye strøm gjennom den, kabler får man tak i hos Biltema, Jula osv....

Det er ikke kabelen som er problemet, men kontakten. Ser ut som det er en 2-pin JST kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, spstieng skrev:

Det er ikke kabelen som er problemet, men kontakten. Ser ut som det er en 2-pin JST kontakt. 

Har selv kjøpt Samme forsterker fra Bassbrothers og fikk med full kabelsats da jeg og skal montere sub utenom, var kun en vanlig tynn remote kabel med i settet, samt phono kabler med remote kabel, har ikke studert den kontakten så nøye, men det er ikke sånn du klemmer også stikker du kabel inni?

Ellers så vet nok Bb hva du trenger ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...