Jan E-28 Skrevet Desember 16, 2022 Share Skrevet Desember 16, 2022 (endret) Trodde bilen kom med det som er tilsvarende settet "hjulbolter med tyverisikring" de selger løst. Men nå lurer jeg mest på hva den koden på build sheet innebærer? For boltene som kom med bilen er vel kun egnet til å lure en uerfaren ruset tyv med hjulkryss... Endret Desember 16, 2022 av Jan E-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Tror jeg har lest en plass, at noen forhandlere bytter ut disse tyverisikringsboltene med vanlig bolter. Det er såpass mange som får problemer med låseboltene antagelig. Min i4 ble levert med låsebolter iallfall, som ser ut som de "bestandig" har gjort, så tipper de bare byttet de ut med vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Fra min lokale forhandler (Stavanger) fikk jeg beskjed tidligere at de nå, som det nevnes over her, at de leverer med låseboltene (1 per hjul) i en pose ved siden av, de har så mye problemer med låsebolter som blir ødelagte. Dette var noen år siden så vet ikke om det gjelder enda. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå