Terje A Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Hei vi fikk en BMW F48 inn i husstanden i går en 17 modell,her kommer det varsel om og sikre kjøretøy mot at det ruller når man skrur av bilen,og når man låser den opp er gulvarsel nede i dashbord selv om bilen står med håndbrems på og gir i P, Det skal vel ikke være på denne måten ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Sjekk ut her: https://f48.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1840937 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje A Skrevet Desember 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2022 Tusen takk for svar har bruktbil garanti på den så det skal brukes her skjønner jeg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Satse på at det dekker den feilen, kan være litt forskjellig prisspenn avhengig av hvordan man velger å fikse det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Fikk pris på Bilia, rundt 15 000kr +- tror jeg det var for min del, 2017 F48 med samme melding. Byttet hele girvelgeren, garanti da bilen var under 5 år😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje A Skrevet Desember 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2022 1 time siden, Krisfje skrev: Fikk pris på Bilia, rundt 15 000kr +- tror jeg det var for min del, 2017 F48 med samme melding. Byttet hele girvelgeren, garanti da bilen var under 5 år😊 Var såpass dyrt ja har bruktbil garanti vi så den skal brukes i dette tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Desember 20, 2022 Share Skrevet Desember 20, 2022 Hmm.. min har gått 314.000km no uten problem, så eg bestilte eit par fjærer på ebay for å vere på den sikre sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje A Skrevet Desember 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2022 Vår er på 70000 km og har problemet alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 21, 2022 Share Skrevet Desember 21, 2022 Ganske sykt at de skal ha 15k for å fikse dette når det er snakk om ei jævla fjør.. For ikke å snakke om at det er ei fjør som ryker, selv etter så kort levetid og det koster 15k å fikse. Hva har skjedd med kvaliteten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå