Katrine Skrevet Desember 21, 2022 Share Skrevet Desember 21, 2022 Sett på en Mini Cooper S, da jeg er på utkikk etter bil. 2012 modell, gått ca 124 000, 2.0D countryman. Noen som har erfaring når det kommer til Mini? Evt kjente feil/problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Desember 22, 2022 Share Skrevet Desember 22, 2022 Hei! Hør med @papertiger eller @Tony Soprano her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Det virker som det er en Countryman Cooper SD du vurderer? Har ikke noe erfaring med disse, motoren er en velkjent N47 BMW motor. Støyer ganske mye innvendig, og kan spore en del med store hjul. Jeg hadde en liten Cooper S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 11 timer siden, papertiger skrev: Det virker som det er en Countryman Cooper SD du vurderer? Har ikke noe erfaring med disse, motoren er en velkjent N47 BMW motor. Støyer ganske mye innvendig, og kan spore en del med store hjul. Jeg hadde en liten Cooper S. Jeg hadde en Countryman SD All4 i 2012-2014. Var utrolig sensitiv for dekkstøy, særdeles dårlig støyisolert generelt sett. Bilen kjørte greit, men var ikke akkurat en fartsmaskin. Motoren var også veldig sensitiv for pådrag, lite inspirerende å kjøre. Men for all del, du kommer deg frem. Så med riktige dekk (støysvake) og en optimalisering av motor, burde det være en grei bil å ha fremover. Kanskje spandere på støydempingsmatter i dører og muligens hjulbrønn, da elimineres noen av ulempene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå