E92-325d Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Hei! har nå i det siste fått problme der eg trykker for at viskeren ska gå engang så stopper an litt over stoppepunkt, skjer også hvis eg har den på auto, men ikke når jeg har på at den ska gå hele tiden, hva kan problemet være? regnsensor som er dårlig, viskermotor eller reele? takk for svar IMG_4473.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Jeg er veldig sikker på at det er motor som skal stoppe visker med en innebygget sensor/kontakt, så jeg vil si det er defekt motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Som oftest defekt motor som nevnt ja, kjent problem. Men, har også vært ute for at noen bare har hatt dårlig relè. Hadde uansett skiftet det først og sett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92-325d Skrevet Februar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2023 (endret) 2 timer siden, Reef89 skrev: Som oftest defekt motor som nevnt ja, kjent problem. Men, har også vært ute for at noen bare har hatt dårlig relè. Hadde uansett skiftet det først og sett da. Hvor ligger visker reelet? Er det bak dekselet i hanskerommet? Endret Februar 15, 2023 av E60525d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 3 minutter siden, E60525d skrev: Hvor ligger visker reelet? Det finner du på sikringskartet eller instruksjonsboken i bilen. (brunt relé i motorrom h. side under mikrofilter) Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92-325d Skrevet Februar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2023 6 minutter siden, Reef89 skrev: Det finner du på sikringskartet eller instruksjonsboken i bilen. (brunt relé i motorrom h. side under mikrofilter) Oki, takk for hjelpen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå