Gå til innhold

Feilmelding på lys f11

BMdobbeltVF11
 Share

Anbefalte innlegg

Etter div fuktproblemer med en av frontlyktene fikk jeg problemer med at parkeringslys/angeleyes sluttet å virke. Etter boen dager sluttet blinklys å virke og så automatisk justering. Bestemte meg for å sjekke for fukt i lms modul. Her var det fuktighet. Tørket ut fukt og sprayet med elecronic cleaner. Vipps så ser alt ut til å virke igjen. Jeg får fortsatt opp feilmelding og at parklys ikke virker. Går det å resette ein feil som dette? Eller er det sannsynlig at at det kan være en skade på lms modul som sier at det fortsatt er feil?

Endret av BMdobbeltVF11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• BMdobbeltVF11 changed the title to Feilmelding på lys f11
  • 1 month later...

Prøvde å kryssbytte lms modul, da forsvant feilene. Nå ser det ut til at det er skade feil på en lms modul. Er det noen som har erfaring med bruk av uorginale lms modul? Set de selges til en brøkdel av prisen noen steder? 

Forslag til lim til å tette en liten hårnål sprekk i frontlykt?

Tenker å prøve å lure inn litt lim med en sprøyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
37 minutter siden, Reef89 skrev:

Får nok ikke skiftet kontakthus uten videre. Er vel støpt inn i godset.?
Lyktene er uavhengig av hverandre.

Ser ut som det kan skiftes(hele den svarte delen som kontaktene står i, glasset må nok av uansett. Har bestilt en delelykt nå, så da får jeg se hvordan det kan løses. Rart med den høyre lykten synes jeg. Hadde feil på begge sider. Når jeg fikk en reserve tms modul satte jeg ny(brukt) i høyre lykt og den som stod i høyre lykt i venstre. Da forsavnt alle feil. Etter ca en dag kom feilen tilbake på venstre side, deretter høyre. Tror det er etter den tid det har blitt skade på  connectoren til tms modul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Fikk tak i en delelykt, kjøpte nytt glass og fikk satt sammen en fungerende lykt. Brukte hot melt butyl lim, la inn i sporet på lyyktehuset og hadde det i stekeovnen i 7min på 120 grader. Har ihvertfall holdt tetti øs pøs regn i flere uker nå😊 feilen som dukket opp på høyre lykt forsvant også når venstre lykt ble fikset.

Ikke så rart det var feil på denne😳

20230720_192605.thumb.jpg.c4e987d393eef080bda03d59658bb684.jpg20230720_192546.thumb.jpg.ecfbd9a3d4e67d6cb4064ac7fad0d58e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...