e60tin Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Skjermen min viser Bare bmw og jeg har ikke penger til og fikse det. Men har en kabel på siden av altså aux og lurte på om jeg kunne kobla den dirkete til høytallerene og ikke gjennom skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Det går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann09 Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 1 time siden, e60tin skrev: Skjermen min viser Bare bmw og jeg har ikke penger til og fikse det. Men har en kabel på siden av altså aux og lurte på om jeg kunne kobla den dirkete til høytallerene og ikke gjennom skjermen? Dessverre ikke. e60 tilhører den første generasjonen av modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Det vel ingen biler man kan koble AUX ledningen rett til høyttalerene utenom og gå via enheten (CD-spilleren).? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 (endret) Vil funke om det bare er skjermen som er død. Du må være litt mer spesifikk om hva som er galt, og hva du mener med "radio". Har du iDrive/Navi? Endret Mars 13, 2023 av Lysken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet Mars 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2023 Akkurat nå, Lysken skrev: Vil funke om det bare er skjermen som er død. Kobler til med telephonen funker ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Jo, hvis bare skjermen er død, ikke selve radioen. Du kan for øvrig finne brukte deler på finndel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 Det er dog i praksis aldri skjermen som er død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2023 Share Skrevet Mars 13, 2023 51 minutter siden, Lysken skrev: Har du iDrive/Navi? Alle E61/61 har idrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå