LTP Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Er det noen som vil dele erfaringer med ulike kvaliteter på dempere til E39 M5? Jeg skal bytte de originale, men det er et voldsomt spenn i ulike prisklasser på nye. Er ikke ute etter de dyreste demperne, men ei heller de billigste. Skal ikke ha coilovers, ikke luftfjæring, og bilen skal ikke senkes mer enn originalt. Kjøring foregår på vei, og blir ikke av den ekstreme sorten. Hvor langt opp må man for få noe bra som matcher disse behovene? Og konkrete forslag å kikke nærmere på tas imot med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 (endret) kjøp originale sachs, beste løsningen kjøper du sachs uten bmw logo på er det ikke så aller værst pris edit: jeg har faktisk liggende 4 dempere og fjærer til e39 m5 Endret Mars 19, 2023 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 20, 2023 Share Skrevet Mars 20, 2023 Hadde gått for Bilstein B6. Den er monotube og Bilstein sin opp/ned teknologi. En meget bra alternativ til OEM demperen. Den passer fint sammen med orignale færer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 20, 2023 Share Skrevet Mars 20, 2023 På E39 så har du vanlige, M-Sport, M-Sport II og M5-sine. De to sistnevnte er relativt like og du får dem dessverre ikke fra Sachs uten bmw logo (i alle fall ikke sist jeg kjøpte M-sport II til bak på e39). Billigste ok alternativet er kanskje Sachs M-Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå