kalinkamaen Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Heisan, har en diesel lekkasje på bilen som jeg sliter å finne ut av. Lekkasjen er på passasjer side på bilen. Og slik jeg kan se så er de fleste diesel rør på motsatt side. Jeg har hatt av deksler å sjekket dyser når bilen er i svev, men klarer ikke å se noe synlig her. Finnes det noe annet som kan lekke diesel på passasjer sida på denne. Eller må det være dyser/ returen som lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 På min e91 lekker det diesel på høyre side rett fremfor bakhjul når jeg har helt full tank. Visstnok ikke et ukjent problem på disse. Det er ventilasjonsrør på påfyllingsrør som det gnisses hull på. Del nr 16. kalinkamaen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2023 (endret) Takk for svar, det var kanskje dårlig beskrevet av meg. Hos meg lekker det heletiden, når motor sviver. full eller halvfull tank. Lekkasjen er fremme ved motor og ikke ikka bak. Endret Mars 19, 2023 av kalinkamaen thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Høres ut som typisk returslange egentlig. kalinkamaen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2023 1 minute ago, E.C. said: Høres ut som typisk returslange egentlig. Tenker det samme, men klarte ikke se det selv når jeg hadde dekslene av. Tenker du på selve hetta/ koblingen? Husker jeg hadde en lekkasje der på inderste sylinder tidligere en gang tidligere. Tror jeg skiftet pakning der den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 Du bytter bare komplett rør med koblinger til dysene, koster ca. 5-600 kr hos GS. Werther og kalinkamaen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2023 4 minutes ago, E.C. said: Du bytter bare komplett rør med koblinger til dysene, koster ca. 5-600 kr hos GS. Finner retur slange til 1700 kr på GS, hvis du har link til 500 kr så kjøper jeg asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 19, 2023 Share Skrevet Mars 19, 2023 My bad, sjekket på "min egen" M57, den har litt andre koblinger til dysene og ser ut til å være en del billigere enn M57TU2 (?) som du har. kalinkamaen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2023 (endret) Fikk bestilt uansett. Takker for tips. Kanskje lurt å skifte de etter 450K km Endret Mars 19, 2023 av kalinkamaen E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå