mariuslier Skrevet April 25, 2023 Share Skrevet April 25, 2023 hei, har en Bmw 335i som har begynt og tulle en del. bruker en god del olje å mest sansynelig ødelagt rådelager. lurer på om noen kan anbefale noen som tar på seg slike jobber med litt feilsøking og mekking. helst i område stavanger/Bergen skulle også ha mapper bilen da den nå går med mapping til Orginale turboer og det er montert hybrid turboer for en stund siden. mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 25, 2023 Share Skrevet April 25, 2023 Jeg har ingen konkrete personer/firmaer å anbefale deg, men jeg anbefaler deg sterkt å feilsøke og reparere ferdig før du evt. begynner å "tukle" med remaps i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuslier Skrevet April 25, 2023 Forfatter Share Skrevet April 25, 2023 37 minutes ago, E.C. said: Jeg har ingen konkrete personer/firmaer å anbefale deg, men jeg anbefaler deg sterkt å feilsøke og reparere ferdig før du evt. begynner å "tukle" med remaps i tillegg. ja så for meg å få bilen i stand først, var bare mens jeg var innpå tema om anbefalinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2023 Share Skrevet April 25, 2023 Kanskje @Netlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå