Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2023 Skrevet Mai 3, 2023 Klarer ikke å bli helt klok, så spør her 😅 Skal montere en motstand til sensormatte på passasjersete foran på min 98' 520i. Lurer på om noen vet ohm'en til denne? Evt. Om det er noen forskjell på kontaktene mtp. Årsmodell (hvis jeg skal kjøpe en slik motstand på ebay f.eks). Trenger ingen kommentarer på at det er juks osv, bilen skal kun brukes til Fun Sport racing, og må derfor EU-godkjennes først. Airbager må uansett deaktiveres.
RemyNG Skrevet Mai 3, 2023 Skrevet Mai 3, 2023 Har du tilgang til BMW Scanner eller noe sånt er det egentlig bare huke den av på utstyrslista på SRS. Må huske og koble av den sensoren først. Så slipper du den motstand greiene. Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2023 Forfatter Skrevet Mai 3, 2023 7 timer siden, RemyNG skrev: Har du tilgang til BMW Scanner eller noe sånt er det egentlig bare huke den av på utstyrslista på SRS. Må huske og koble av den sensoren først. Så slipper du den motstand greiene. Kan dette gjøres med ista/inpa? 🤔
E.C. Skrevet Mai 3, 2023 Skrevet Mai 3, 2023 Garantert ikke INPA og for noe som helst programmering (eller endring av utstyrsliste) må du sikkert ha ISTA/P, om den i det hele tatt vil gjøre det. Da hadde jeg kjøpt motstanden på Ebay og evt gjort om kontakta om den ikke passer. Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Flataas Skrevet Mai 3, 2023 Skrevet Mai 3, 2023 Eller så kan jeg fikse det med bmw scanner 😊 Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2023 Forfatter Skrevet Mai 3, 2023 16 minutter siden, Flataas skrev: Eller så kan jeg fikse det med bmw scanner 😊 Kan du fikse dette, Jonas?
Flataas Skrevet Mai 3, 2023 Skrevet Mai 3, 2023 16 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Kan du fikse dette, Jonas? Ja, e som Remy sei. Bære å huk av i utstyrslista Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2023 Forfatter Skrevet Mai 3, 2023 44 minutter siden, Flataas skrev: Ja, e som Remy sei. Bære å huk av i utstyrslista Du får jobben 😂👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå