stiands90 Skrevet Mai 25, 2023 Share Skrevet Mai 25, 2023 Såå sommerdekkene er på kjempe greier sku kjøre ut av tunet å her står jeg kom sirka 30cm. Har opplevd at bremsene låser seg etter dekkskift og har kjapp løsning ?? Alle 4 dekk er helt like sånn vist noen sku hange seg opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mai 25, 2023 Share Skrevet Mai 25, 2023 Originale felger? Tipper du har for lange bolter og det nå tar inn. Du har sikkert et sett til med bolter som skal være til sommerhjula dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mai 25, 2023 Share Skrevet Mai 25, 2023 (endret) 4 minutter siden, GtiGtr skrev: .. dobbelpost Endret Mai 25, 2023 av GtiGtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet Mai 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2023 Samme settet til begge. Var da jeg som byttet til vinterdekk også så det er det ikke. Men skjønner tankeganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 25, 2023 Share Skrevet Mai 25, 2023 Går ingen hjul rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 25, 2023 Share Skrevet Mai 25, 2023 Dekkene har mulig samme dim, men felgene kan ha forskjellig bredde. Opplevde det samme første gang jeg skulle skifte hjul på F10n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiands90 Skrevet Mai 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2023 20 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Dekkene har mulig samme dim, men felgene kan ha forskjellig bredde. Opplevde det samme første gang jeg skulle skifte hjul på F10n. Ding ding ding and we have a winner 🏆 målte nettopp å er nok jeg som sku ha merka dem godt når jeg bytta sist. Var en vesentlig forskjell der ja. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 25, 2023 Share Skrevet Mai 25, 2023 8 minutter siden, stiands90 skrev: Ding ding ding and we have a winner 🏆 målte nettopp å er nok jeg som sku ha merka dem godt når jeg bytta sist. Var en vesentlig forskjell der ja. Takk for tipset. Godt det var så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå