Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå sommerdekkene er på kjempe greier sku kjøre ut av tunet å her står jeg kom sirka 30cm.  Har opplevd at bremsene låser seg etter dekkskift og har kjapp løsning ?? Alle 4 dekk er helt like sånn vist noen sku hange seg opp i det. 

Skrevet

Originale felger?  Tipper du har for lange bolter og det nå tar inn. Du har sikkert et sett til med bolter som skal være til sommerhjula dine :)

Skrevet (endret)
4 minutter siden, GtiGtr skrev:

.. dobbelpost

Endret av GtiGtr
Skrevet

Samme settet til begge. Var da jeg som byttet til vinterdekk også så det er det ikke. Men skjønner tankeganger 

Skrevet

Dekkene har mulig samme dim, men felgene kan ha forskjellig bredde. Opplevde det samme første gang jeg skulle skifte hjul på F10n. 

Skrevet
20 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Dekkene har mulig samme dim, men felgene kan ha forskjellig bredde. Opplevde det samme første gang jeg skulle skifte hjul på F10n. 

Ding ding ding and we have a winner 🏆  målte nettopp å er nok jeg som sku ha merka dem godt når jeg bytta sist. Var en vesentlig forskjell der ja. Takk for tipset. 

Skrevet
8 minutter siden, stiands90 skrev:

Ding ding ding and we have a winner 🏆  målte nettopp å er nok jeg som sku ha merka dem godt når jeg bytta sist. Var en vesentlig forskjell der ja. Takk for tipset. 

Godt det var så enkelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...