Lucassj Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Skal retrofitte start knapp på min e61 har lest dette er ganske plug and play, har hel donorbil med alle delene, når jeg bytter cas modulen fra delebilen må denne kodes til min bil? Eller trenger jeg ikke det mtp nøkkel og modul er "paret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Jeg tror CAS trenger å se samme vin der den sjekker på evt andre moduler. Også mener jeg man må kode den til din bil mtp VO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Må kodes med tanke på VIN og VO, men jeg ser flere nevner at DDE også må være med for å få EWS til å fungere, men jeg vet ikke. Ligger noe på YT, men ikke med programvare jeg har brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 (endret) Du trenger Cas + nøkkel tilhørende. DDE må du ha også, hvis ikke har du en veldig avansert programmering foran deg Tilslutt så må jo alt synces med Ista eller inpa såklart. Endret Juni 1, 2023 av PatricVangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 6 minutter siden, PatricVangen skrev: Du trenger Cas + nøkkel tilhørende. DDE må du ha også, hvis ikke har du en veldig avansert programmering foran deg Tilslutt så må jo alt synces med Ista eller inpa såklart. Så det er plug and play pluss litt syncing med ista eller inpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 8 minutter siden, PatricVangen skrev: Du trenger Cas + nøkkel tilhørende. DDE må du ha også, hvis ikke har du en veldig avansert programmering foran deg Tilslutt så må jo alt synces med Ista eller inpa såklart. Er dde fra 520d manuel mulig å bruke på 525d automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Nei, da er du 2 sylindre short🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 Akkurat nå, PatricVangen skrev: Nei, da er du 2 sylindre short🙈 Så dette er ikke mulig da? Mtp delebilen er en 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Det blir veldig lite plug & play her. Rattstamme med rattlås (tilhørende startknapp) og den tilhørende elektronikken der må du ha med også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 38 minutter siden, E.C. skrev: Det blir veldig lite plug & play her. Rattstamme med rattlås (tilhørende startknapp) og den tilhørende elektronikken der må du ha med også. Har alt som trengs men mangler vell da dde som er kodet til nøkkel og 525d motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatricVangen Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Det er mulig, krever bare litt avansert programmering. Send meg en melding med nummer på cas og DDE skal skal jeg ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå